Messi Rosakkan Pintu Kecemasan Kapal Terbang


BARCELONA - Lionel Messi, Striker Barcelona, dilaporkan media-media Sepanyol mendapat teguran dari juru terbang pesawat yang ditumpangi oleh pasukan Barcelona semasa pulang dari Valencia, Rabu lalu, karena merusakkan panel pintu kecemasan.

Kejadiannya berlaku di dalam pesawat ketika pasukan Barcelona merayakan kejayaan mereka menjuarai La Liga BBVA setelah berjaya seri 1-1 dengan Levante.

Para pemain Barcelona, termasuk Messi, bersuka-ria dan bernyanyi . Tatkala sedang bersukaria itu, Messi tiba-tiba mencari pramugari, untuk melaporkan bahawa dirinya secara tidak sengaja merusakkan panel pintu kecemasan.

Pramugari tersebut segera melaporkan kepada juru terbang .Tak lama kemudian terdengar suara juru terbang melalui pembesar suara.

"Sesungguhnya ini malam yang istimewa. Ini adalah kapten anda yang bercakap . Kami telah diberitahu bahawa salah satu panel pintu keluar sudah berubah kedudukannya. Saya tahu ada penumpang yang bersuka ria diantara kita, tapi saya minta semua menjaga ketenangan. Terima kasih," kata juru terbang.

Share this video :

+ comments + 3 comments

21 May 2011 at 02:24

akibat suka sngt..

23 May 2011 at 07:22

xpe..messi banyak duit..bole beli kapal terbang baru..hehe

Anonymous
2 November 2011 at 15:49

la messi kn bdk nakal,xpe messi,ni year harap u dpt pemain terbaik fifa 2011 ok,

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger