Kemaluan Aminah Berubah Menjadi Lelaki

kemaluan aminah berubah menjadi laki laki lelaki video berita alat sulit kelamin puki menjadi kote

Berita saya ambil dari vivanews-
BOYOLALI, — Seorang anak perempuan bernama Aminah (15), warga Dukuh Kepoh Desa Sembungan, Kecamatan Nogosari, Kabupaten Boyolali, Jawa Tengah, mengalami keajaiban kerana alat kelaminnya berubah dengan sendirinya menjadi laki-laki.

Surati (36), ibu kandung Aminah, di Boyolali, Rabu (4/5/2011), mengatakan, Aminah ketika dilahirkan pada 15 tahun lalu berkelamin perempuan. Namun, alat kelamin Aminah–yang kini sudah besar tiba-tiba berubah menjadi laki-laki.

Bahkan, kata dia, sekitar dua bulan terakhir ini Aminah telah disunat dan berganti nama menjadi Amin Wahyu Bahtiar. Surati menjelaskan, anak kandungnya tersebut mula mengalami keanehan sejak duduk di bangku kelas III sekolah rendah

"Tiba-tiba muncul seperti daging tumbuh atau tonjolan di dekat alat kelaminnya. Pihak keluarga kemudian membawa Aminah ke hospital di Semarang untuk dibedah," katanya.

Namun, kerana kos pembedahan cukup besar, pihak keluarga disarankan mengurus insurans kesihatan . Namun, hingga sekarang insurans belum selesai sehingga dia pun tidak jadi dibedah.

Kerana tidak jadi operasi, kata dia, tonjolan tersebut terus berkembang hingga menutup alat kelamin perempuannya hingga menghilang. Tonjolan itu kemudian menjadi alat kelamin lelaki normal.

Menurut kakek Aminah, Darso (68), cucunya sejak dua bulan lalu tiba-tiba suaranya berubah terdengar besar seperti suara laki-laki. Pada lehernya juga keluar halkum sehingga pihak keluarga kemudian menyunatkan cucunya itu.

"Saya dari awal sudah curiga cucu saya itu, tingkah lakunya seperti laki-laki. Ternyata, alat kelaminnya berubah dengan sendirinya dari perempuan menjadi laki-laki," katanya.

Oleh kerana itu, kata dia, status Aminah ini kemudian diperkuat dengan penetapan Pengadilan Negeri Boyolali. Aminah mengikuti sidang di PN hampir satu bulan ini, termasuk menunjukkan keterangan doktor dan bukti otentik. Maka, status dia secara sah berganti menjadi laki-laki dan bernama Amin Wahyu Bahtiar.

Menurut Amin Wahyu Bahtiar, dirinya sangat senang setelah statusnya secara sah menjadi laki-laki tulen. Status perempuan di dalam akta kelahirannya yang sebelumnya kini sudah diubah.



Jika ada masalah video di atas, boleh lihatnya di sini [http://bit.ly/jWliph]

ADMIN: Admin tahu ada yang nak tengok kemaluan Aminah tu... Hahaha.. maaf la ye.. ini bukan blog porno.
Share this video :

+ comments + 5 comments

10 May 2011 at 20:32

OMG??!!

17 June 2011 at 07:23

Kuasa ALLAH...siapalah boleh pertikaikan betul x??? ^_^

Anonymous
19 July 2011 at 23:23

kuasa allah mmg tak boleh pertikai.masalahnya cerita org ni kita boleh pertikaikan.ye ye je

3 August 2011 at 00:10

syukur la kalu dia pun redha dgn perubahan tu.tanda kebesaran Allah

Anonymous
2 November 2011 at 16:03

waduh giler bangat seyh..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger