New Videos

Breast Implant Boleh Membunuh [18++]


Membesarkan payu dara adalah salah satu tindakan yang tidak wajar dilakukan. Perkara ini dibuat selalunya bertujuan untuk mendapatkan perhatian lelaki. Tetapi sedar atau tidak ia boleh membunuh diri sendiri. Jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada kerana itu adalah pemberian Allah yang Esa. Tiap-tiap dari kita ada kelebihan dan ada kekurangannya.

Beruk yang Rajin


Memang tak kering gusi bila melihat telatah beruk/monyet ini yang menolong tuan mereka melakukan kerja-kerja di luar. Siap dengan pakaian pula tu.

Bayang-bayang


Suatu persembahan yang menarik. Kreatif betul mereka ni. Mari kita sama-sama saksikan.

Light Painting


Maksud tersirat dalam lagu Baby


Lagi tentang illuminati. dan kali ni JB pula. Lihat video untuk keterangan lanjut. Nak percaya atau tidak, itu terpulang kepada anda.

Lady Gaga Illuminati?


She admits satanic influence. Alejandro blasphemy, devil symbolism. Talks about her belief in satan, god and her 'dream'. Luciferian baphomet, occultic freemason/masonic symbols, eye of horus, all seeing eye in triangle, catholic, catholism etc.

Justin Bieber yang sebenar


Siapa sangka JB yang selama ini digilai ramai ini sebenarnya adalah seorang yang sudah berumur 51 tahun dan dia hanya memakai rambut serata kulit palsu. Hahaha. Sila lihat beritanya.

Alam Rahim


Mari kita meneroka pula ke suatu alam yang mana semua orang pernah melaluinya iaitu ALAM RAHIM. Lihatlah bagaimana uniknya kita suatu masa dahulu. Daripada sebesar cell hinggalah kita sebesar sekarang. Sungguh mengagumkan ciptaan-Nya.

Bersin- Slow Motion


Selalunya kita tengok orang bersin macam biasa je. Cube kita lihat pula dalam gerak perlahan. Kelakar jugak. Menyembur! Haha

Di Mana Kan Kucari Ganti


video

Video klip "Di Mana Kan Kucari Ganti" nyanyian daripada artis-artis tempatan seperti Aizat, Stacy, Bunkface, KRU, Jacklyn dan ramai lagi.

Waka-waka Versi Lelaki


video

Ade gaya nak gantikan shakira lepas ni.

Kepala Putus [18SG]

Dinasihatkan kepada sesiapa yang tak berani tengok baik jangan tengok. Kalau nak tengok jugak suke hati la.

Ada Bakat!




Jangan tanya aku lagu ape dia main.
Serius aku tak tau.

Berapa Lama Anda Boleh Tahan Nafas?


Jangan sesekali tiru aksi ini.
Ditujukan terutamanya pada golongan wanita.
Jika mau kurus, xcersice saja lah...

Lawak : Baby Merajuk



Ade tak siapa2 punya baby yang merajuk macam ni.
Hahaha.
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger