Pembedahan Tukar Jantina Lelaki ke Perempuan [18++]

Video pembedahan yang dilakukan untuk menukar jantina daripada lelaki kepada perempuan. Video ini mungkin agak mengerikan atau meloyakan. Jadi diharapkan supaya anda fikir dulu masak-masak sebelum melihatnya.
Lihat gambar diatas. Itu baru sikit. Nak lihat videonya...jeng jeng jeng..
Cuma nak ingatkan satu perkara sahaja lagi, video ini tidak ditapis apa pun sama sekali. Saya memang ambil yang original. Jadi.... lihat atas tanggungjawab sendiri ye..



video
Share this video :

+ comments + 22 comments

1 March 2011 at 05:16

Kenapalah mereka sanggup melakukan perkara yang memudharatkan diri dan juga yang dilaknat Allah.

aduh
11 April 2011 at 17:34

sian kt kote tuh

21 April 2011 at 00:03

damn ngeri siot! errr

Anonymous
3 May 2011 at 18:27

aku xley jd doktor la.. too penakut.. i wish aku xdapat apa aku mintak lam borang kursus tu~

27 May 2011 at 19:58

errr .... dah bgus jadi laki , nak jadi perempuan plak , x bersyukur lah laki ni , uhhuhu .

Anonymous
1 June 2011 at 12:14

x de rase nyesal ke buat cm tu

Anonymous
27 June 2011 at 02:12

bengap nye owg .. xde otk gak ah ..

Anonymous
19 July 2011 at 11:04

ngeri siol...... tk thulah ape faedah yg dpt dr tukar jantina ni....

20 July 2011 at 08:23

ngeri betull..

Anonymous
24 July 2011 at 16:41

Dosa tetap dosa....apa2 pun terjadi, anda tetap lelaki walu kote tu dah x dok.... jika mati sebagai muslim yg dah tobat pun sebagai lelaki..... kembali pada asalnya lelaki, jadi......ya lelaki, cuma x de kote tu lagi....

virgo
13 August 2011 at 21:56

ish..ngeri nk ngok doo..snggup dy buang anu dy tu..adoiyai..

virgo
13 August 2011 at 21:59

bngge kew lw wt cmtu..ley mengndung kew t..uwekk..

Anonymous
20 September 2011 at 17:16

perghhhh...
mcm takde kje.
pas operate sdar2 takde anu.
tak best gile

Anonymous
15 October 2011 at 00:46

gle ngeri sial.. memang bangang la g buang konek.. bodo..

17 October 2011 at 19:40

Sedap kena potong
lelaki kalau kahwin dengan lelaki macam mana nak mengandung

Lelaki + Lelaki = GAY

20 October 2011 at 21:36

goshhh...crappy

Anonymous
2 November 2011 at 17:13

da jd awek,gua langsung x steam ni org,hampeh la,jantan wt hapa

Anonymous
3 November 2011 at 05:32

bodo btoi lar! bodo sgt2...arrggghhhh!! xde otakk...jgn la ubah kjadian tuhan..

Anonymous
25 November 2011 at 23:25

jenuh doc2 tuh HASILKAN mgikut kehendak insan nih..tp SAYANG....
bentuk tetap TAK ORI.... TAK CANTIK....

13 October 2012 at 01:11

um,nmpk xjlaz.

13 October 2012 at 01:12

omg

13 October 2012 at 01:13

u,

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger