[Pelik] Daging Katak yang Sudah Mati Hidup Semula


3 ekor kaki katak ini diletakkan diatas pinggan. Kemudian ditaburkan sedikit garam. Apa yang peliknya, kaki katak itu bergerak seolah-olah masih hidup.
video

Ada sesiapa nak cuba buat tak?
Share this video :

+ comments + 9 comments

6 April 2011 at 21:20

Dah siap buang kulit dah.Nak buat makanke?

7 April 2011 at 02:36

kaki katak cicah garam...

16 May 2011 at 00:00

geli tengok katak bro..hhahahah

17 June 2011 at 07:18

hesh.........geli weih tgk katak ni....yuksss!!!

sudah follow ^_^

Anonymous
23 June 2011 at 23:31

Sebenarnya katak tu masih dapat rasa sakit akibat pedih garam yg ditabur tu...sesetengah binatang memang liat nyawanya..tak sanggup lihat, kesian kat katak tu terseksa..

Anonymous
14 October 2011 at 17:13

x ah,katak mmg pantangnya garam...try tabur garam kat katak idup..abis luka bdn dia...sama la sput babi pun...tp better jgn buat la,diorg pun ada hak utk idup jgk...

2 November 2011 at 09:05

katak pe dia guna tu?...biasa jumpa katak cekodok tu je..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger