Maher Zain - Sepanjang Hidup (For the Rest of My Life Bahasa Version)

Maher Zain - Sepanjang Hidup (For the Rest of My Life Bahasa Version), indonesia, malaysia, malay, 3gp

Lagu For the Rest of My Life kini dah ada dalam versi bahasa. Jom layan sama-sama.

-Kalau korang perasan, dekat bahagian komen video ni, ramai yang 'bergaduh' tentang bahasa dalam video ni, sama ada bahasa Malaysia atau Indonesia..

Tapi bagi admin, keduanya tak jauh beza pun.. bahasa kita lebih kurang sama.. tak kisah la, yang penting lagu ni best, dan kita semua  faham.. liriknya ada di bawah. Layann...



Video tak boleh nak di'embed' jadi
Klik Sini untuk video clipnya...

Sepanjang Hidup
aku bersyukur kau di sini kasih
di kalbuku mengiringi
dan padamu ingin ku sampaikan

kau cahaya hati
dulu ku palingkan diri dari cinta
hingga kau hadir membasuh segalanya
oh inilah janjiku kepadamu

sepanjang hidup bersamamu
kesetiaanku tulus untukmu

hingga akhir waktu kaulah cintaku cintaku
sepanjang hidup seiring waktu

aku bersyukur atas hadirmu

kini dan selamanya aku milikmu
yakini hatiku

kau anugerah Sang Maha Rahim

semoga Allah berkahi kita
kekasih penguat jiwaku
berdoa kau dan aku di Jannah

ku temukan kekuatanku di sisimu
kau hadir sempurnakan seluruh hidupku
oh inilah janjiku kepadamu

sepanjang hidup bersamamu
kesetiaanku tulus untukmu

hingga akhir waktu kaulah cintaku cintaku
sepanjang hidup seiring waktu

aku bersyukur atas hadirmu

kini dan selamanya aku milikmu
yakini hatiku

bersamamu ku sadari inilah cinta

tiada ragu dengarkanlah
kidung cintaku yang abadi
Share this video :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger