Lelaki Selamatkan Kanak-kanak Terjatuh Dari Escalator

Lelaki Selamatkan Kanak-kanak Terjatuh Dari Escalator, Boy Falls from Top of Escalator Turkey

Seorang lelaki di Turki menjadi hero setelah berjaya menangkap seorang kanak-kanak tepat pada waktunya yang terjatuh dari eskulator di sebuah pasaraya di Istanbul.


Kejadian tersebut yang berjaya dirakamkan kamera, menunjukkan kanak-kanak tersebut yang sedang menunggu bapanya, tergantung pada eskulator dan membawanya naik ke tingkat 2 pasaraya tersebut sebelum terjatuh.


"Saya memerhatikan anak tersebut bermain di eskulator, tidak ada yang bahaya pada ketika itu" kata lelaki yang menyelamatkan kanak-kanak tersebut kepada wartawan. Saya kembali ke kedai dan saya telah diberitahu bahawa dia menaiki eskulator. Jadi saya berlari mengikuti kanak-kanak tersebut dan melihat dia hampir terjatuh. Saya memiliki masalah kesihatan tetapi saya melakukan yangg terbaik untuk menangkap anak tersebut.
Credit to: Dunia Junko


Share this video :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger