Remaja Pukul Pengemis


Memang remaja sekarang makin rosak. Lihat saja aksi mereka ni. Dengan 'selamber' je
pukul pengemis tu. Memang sangat kurang ajar. Memanng tak belajar cara nak hormat orang lain. tak kisah la orang tu pengemis ke ape ke, sekurang-kurangnya hormat la jugak. Kalau kita diganti kan dengan tempat dia, apa perasaan kita?




Share this video :

+ comments + 7 comments

18 November 2010 at 17:44

x senonoh btul..

Anonymous
5 December 2010 at 15:19

mak bapak dowang anta g sekolah k x bdak-bdak ni???

creakoz
10 February 2011 at 03:40

bangang jgn jdkn ngra kite ni mcm ngra luar lak..bkn bntg ni mnusia..bntg pn xbt cmtu..

Anonymous
16 May 2011 at 16:09

nme mmat ni cam anip je..kat kl ni kan

Anonymous
17 June 2011 at 13:58

pegh kesian gile

23 August 2011 at 02:42

kurang hajar nk mmpus ..!!
xgunee jdik org ,, ade otak tp xde akal ..
xreti nk brfkir ..
gilee ke hape .?
cube ketok kan pale dy mcm tu .. suke agk nye .
hurwmmm

Anonymous
23 August 2011 at 05:37

kelakar kau ckp eh..kau tgk nanti kau masuk penjara nanti aku bikin lebih dr tu,bru kau tau mane yg paling kelakar....hehee,kau tunggu

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger