Keretapi Di Jepun


Tak sangka rupa-rupanya pegawai stesen keretapi di Jepun ni mempunyai tugas yang lain. Jom samaa-sama kita  saksikan....

video
Share this video :

+ comments + 4 comments

29 January 2011 at 20:55

waaa..ni baru sardin betul..
sampai kene push nk masuk..hehe

31 January 2011 at 15:04

sebab tu dekat jepun banyak kes raba.. siap dibincangkan lagi macammana nak meraba dalam train or bus..

13 March 2011 at 09:28

mmg dah tahap sardin dah ni..boleh pulak, dah tak muat tu tak payah lah naik.adeh

1 September 2011 at 04:09

ni bkan sardin lg....ni dah macam ketupat terlebih beras

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Video Gempak! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger